KIA Motors сред 50-те най-зелени бранда на 2013 г.

Main June 13, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 10110 views | no comments

KIA Motors зае 37-о място в класацията на 50-те най-зелени марки на 2013г. Това е дебют за корейския автопроизводител в годишната класация за екологично представяне на 100-те най-ценни бранда. Международната консултантска компания Interbrands оценява екологичните показатели на компанията, в това число нейните продукти и услуги.Според проучването на 50-те най-зелени марки за 2013 г., KIA залага на еко мендиджъмнта като приоритетна част от бранд стратегията си, заедно с акценти върху качеството и дизайна на своите продукти. Благодарение на своята екополитика KIA прави огромно крачка напред в подобряване характеристиките на превозните средства, със силен фокус върху минимизиране разхода на гориво и намаляване нивото на вредни емисии. В резултат на усилията KIA продължава да се възприема като лидер в сектора устойчивост на околната среда.„Според нас най-зелените марки в света са тези, които не само са новаторски, практични, витални, но и печеливши, етично и екологично отговорни. Приветстваме KIA Motors за усилията насочени към устойчиво развитие във всички аспекти на глобалната си дейност, което спомогна компанията да заеме мястото си сред 50-те от най-зелените марки на 2013г,” каза г-н Jez Frampton, Изпълнителен директор, Интербрандс. Стремежът на KIA към все по-ефективна мобилност е реализиран частично чрез поетапно въвеждане на най-новите зелени технологии в продуктовата гама, под наименованието Eco Dynamics, което гарантира челните позиции на компанията по отношение регулиране на вредните емисии и минимизиране на средния разход на гориво. Това включва разработването на хибридни двигатели за Форте и Оптима, електрически превозни средства и ел. автомобили с водородни горивни клетки. Нещо повече, KIA реализира подобрение в екологичните показатели на веригата си от доставчици, производствени центрове и логистична дейност. Марката е наградена и за свеждане до минимум на вредните емисии от дейността, намаляване използването на водните ресурси по време на производствения процес, както и рециклиране на повече от 90% от отпадъците, генерирани в заводите на марката в Корея.Междувременно KIA обедини активностите по корпоративната си социална отговорност (CSR) под мотото ‘A Better Way to Go’. Последният проект на компанията Green Light Project е глобална инициатива за построяване на училища и предоставяне на автобуси на деца без достъп до образователната система. Проектът ‘Зелена светлина’ включва още програма за превантивни прегледи и мобилни клиники. През 2012г. KIA реализира 15% увеличение в CSR инвестициите. Thomas Oh, Изпълнителен вицепрезидент, KIA Motors Corp., заяви, „KIA Motors продължава да увеличава бюджета за екологично устойчиво развитие и CSR в световен аспект. Стремим се да създаваме безопасни, икономични и благоприятстващи околната среда превозни средства, а служителите на KIA по света работят усилено за да осигурят устойчиво екологично представяне във всички бизнес аспекти.”

 
Keywords:   kia, kia motors
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...