Есента започва добре за Opel: базираният в Рюселсхайм производител направи обем на продажби над средното ниво през септември на смаляващия се пазар на нови автомобили в Германия. Бяха регистрирани общо над 19 000 автомобила Opel, или с 13,2 процента повече от същия месец на миналата година. Това увеличи пазарния дял на Opel до 7,79 процента. През първите девет месеца на годината Opel успя да запази пазарния си дял стабилен на около 7,1 процента.С продадените 16,492 коли ADAM през първите седем месеца на продажба на модела заложените 20 000 целеви продажби за годината са вече почти изпълнени. Обаче успешните продажби не се дължат само на ADAM. Meriva и Corsa също оставиха своя отпечатък на пазара и през септември отново застанаха на първите места в техните сегменти.
Новата Insignia ще внесе допълнителна мощ. Този отличаващ се с пластичния си дизайн модел от средния клас е в продажба в дилърствата на марката от миналата събота и може да се поръчва в различни версии на купето, включително хечбек, ночбек и Sports Tourer. Новите бензинови и дизелови двигатели превръщат Insignia в най-ефикасното предложение в средния клас. Готовата за приключения версия Country Tourer на Insignia е чисто ново допълнение към портфолиото на флагмана на Opel. Особено амбициозните клиенти вече могат да поръчват и спортната OPC версия.
Базираната в Рюселсхайм компания е в момент на широка продуктова офанзива, съгласно която до 2016 година ще лансира на пазара 23 нови модела и 13 нови типа двигатели.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!