Брой 88 на TopGear: Аристократичният брой

Общи 26 септември 2013 | Speed-Press.com A- A+ 9170 посещения | без коментари

Светът на автомобилите се променя неумолимо. В новия ни брой ще прочетете за шофьорски Rolls-Royce, за кросоувър Jaguar и за камион, летящ през пустинята с 220 км/ч. Освен това S-класата стана купе, а колите започнаха да щъкат по села и паланки без шофьор. Но, всичко по реда си...
Христо Мишков прекара няколко дългоочаквани нощи в замъка Пале Кобург, където не се возеше, а караше най-новия модел на Rolls-Royce. Служебното возило му бе зачислено за достатъчно дълъг период, така че да остави трайни впечатления за новите измерения на лукса и удачния брой звезди по тавана на най-луксозното шофьорско купе.
В пълен противовес британският събрат Jaguar атакува широките народни маси с новия C-X17. В брой 88 ще разберете защо синият Jag не е това, което си мислите, но ще се превърне в точно онова, което очаквате.
Неочаквано е и противопоставянето в общ тест на Nissan GT-R и BMW 330d. Мислите, че не е възможно. Това е TopGear, няма невъзможни неща, включително и при сравнението на драг специалиста с пълната му противоположност. А дали думата „противоположност“ е най-удачната, ще разберете от употребяващия термини като „наркотизира“, „биологичен декодер“ и „харизма“ Монев.
Том Форд попадна в пустинята край Лас Вегас и кара много бързи скъпи коли. Само че не от тези, които сте свикнали да виждате пред казината в столицата на хазарта. Не, Том сяда зад волана на трофи трък – сещате се, онези грозните, които подскачат с 220 км/ч по бабуните. „Какви бабуни, та това бяха цели хълмове“, стене Форд след няколкоминутно раздрусване на задника.
На противоположния полюс на моторните спортове ни пренася екипът на „С пълна газ“. Холивудската лента за разтърсващия сезон 1976 във Формула 1 праща сетивата директно в кокпита на Ники Лауда и Джеймс Хънт, за да ни припомни една от знаменитите битки на спорта.
Новините са от последните дни на автосалона във Франкфурт и от една необичайна премиера в Гран при. Най-голямото автомобилно събитие даде живот на S-класа купе, наследника на Mercedes CL, на чудовищно мощното Audi Sport Quattro и на гласа на разума в лицето на Nissan X-Trail. Преди състезанието от F1 в Сингапур пък Caterham показа модерна интерпретация на Чапмъновия Lotus 7.
Нашите очи към бъдещето Любо Станиславов и Ицо Мишков се сблъскаха с две независими едно от друго, но твърде показателни събития. Любо се качи на автономния и напълно готов за серийно производство Nissan Leaf, който прави шофьора излишен. Събитието все пак се проведе на специален полигон, за разлика от демонстрацията на Mercedes. Германците пуснаха новата S-класа из Германия. Лимузината измина без никакво участие от страна на шофьора точно 103 км по пътя на първия автомобил на марката от далечната 1886 г. Ицо бе там и разказва в подробности как ще се пътува утре.
Ричард Хамънд се опитва да ни спаси от безпилотното бъдеще със свежи примери от миналото. Този път в Иконите на Хамънд влиза спасителното за италианската компания F355 от 90-те, което се оказва по-хубаво и по-търсено, отколкото преди 20 години.
Тестовете ни пък обхващат пълен набор автомобилни достойнства – семейните на Zafira 1,6 CDTI и всъдеходните на Ford Kuga. Серията за разбирателство между народите ни сближава с германското BMW 330d Touring, френския Citroen DS3 Cabrio, японската Toyota Auris Touring Sport и британския Jaguar XJR.

Така, изгладили въпросите около бъдещето на народните маси и аристократите и осигурили международен мир, ви поднасяме нашия изпипан и внимателно дозиран брой 88.
На пазара от четвъртък, 26 септември 2013.
Приятно четене, приятели!

 
Ключови думи:   bmw, bmw 330d, jag, jaguar, nissan, rolls royce, x17
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте